Wat is je vraag?

Verzending: 0
Totaal (incl. btw): € 0,00

Klachtenformulier

Heb je een artikel bij ons gekocht en ben je niet 100% tevreden? Dat is natuurlijk vervelend.

Wil je daarom een passende oplossing? Vul hiervoor onderstaand klachtenformulier in.

We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.


Klacht afhandeling


Om je zo goed mogelijk te helpen vragen we je het formulier zo volledig mogelijk in te vullen. 

Foto's, filmpjes en een duidelijke omschrijving bespoedigen de afhandeling van jouw klacht. 

Je kunt foto's of een andere bijlage toevoegen zodat het duidelijk is om welk probleem, defect, product en/of onderdeel het gaat.

Wil je een filmpje sturen? Gebruik dan onze WhatsApp: +31 (0)524 222 775.


Gecertificeerde installatie


Producten die bij ons zijn gekocht dienen door een gecertificeerd bedrijf te worden geïnstalleerd. De werkbon kun je hieronder toevoegen. 

Wij gaan met deze gegevens met onze leveranciers in overleg. We zullen je informeren en je een passende oplossing aanbieden.


Bekijk HIER onze veelgestelde vragen en HIER de algemene voorwaarden.


Let op! 
Het kan gebeuren dat ons bericht in je SPAM-folder terecht komt.