Wat is je vraag?

Verzending: 0
Totaal (incl. btw): € 0,00
Stel vraag over mijn winkelwagen
Veelgestelde vragen

Heb je een vraag?

Misschien vind je het antwoord bij onze veelgestelde vragen.

Bij de meeste artikelen staat een "verwachte levertijd" . Wil je exact de levertijd van een bepaald product weten of ben je benieuwd of een artikel op voorraad ligt? Neem dan contact met ons op of stuur ons een whatsapp bericht. Dan kijken we hier even in het magazijn voor je.

Het gaat dan om producten die breekbaarheid of niet makkelijk te verzenden zijn.

Er valt dan onder andere te denken aan:

# Vloerplaten (glas/staal vanaf 80x80cm)

# Bepaalde kachels

# Flexibel rookkanaal vanaf 180mm

Wanneer een product niet verzonden wordt dan geven we dit aan bij het betreffende product zodat je niet voor verassingen komt te staan. Op dat moment vervalt ook automatisch de keus om te verzenden. Afhalen is dan wel mogelijk.

 

Langskomen voor advies is bij voorkeur op afspraak. 
Een goed adviesgesprek kost namelijk best wat tijd. Er moet een adviseur beschikbaar zijn en die moet zich jouw situatie goed kunnen inbeelden. Om daarbij een passend en veilig rookkanaal samen te stellen kost gewoon wat tijd. Reken er op dat een goed adviesgesprek gemiddeld zo'n half uur tijd kost. Wij helpen je hier natuurlijk graag maar moeten dit zodoende wel inplannen.
Wil je hier langskomen voor advies? Maak dan gerust een afspraak!

Ja, dat is zeker mogelijk. Bestellen via onze site en een factuur zonder BTW ontvangen is dan niet mogelijk. Wij dienen nog handmatig je BTW nummer te controleren. Zodra alles akkoord is kunnen we jouw account omzetten naar eentje zonder BTW (bij regelmatige bestellen) of we sturen je een factuur zonder BTW. 

Neem hiervoor even contact met ons op.

Daar is niet zo antwoord op te geven. Voor elke situatie zijn andere materialen nodig. Een rookkanaal bestaat uit verschillende onderdelen die gezamelijk een rookkanaal vormen. De prijs van een rookkanaal wordt onder andere bepaald door: de totale lengte, de diameter, type dak/ dakbedekking, de kwaliteit en eventuele bijzonderheden. Benieuwd wat een rookkanaal voor jouw situatie kost? 


Vraag dan hier een offerte aan.

We proberen je dan z.s.m een passende offerte te sturen. Vaak is dat al binnen enkele werkdagen.

Wanneer je een vraag over een of meerdere producten hebt zou je de bewuste artikelen aan de winkelwagen kunnen toevoegen.

Kies vervolgens voor de optie "STEL VRAAG OVER MIJN WINKELWAGEN" 

Wanneer je daarvoor hebt gekozen krijg je de mogelijkheid de vraag te formuleren.

Wij krijgen deze vraag binnen en zullen deze dan z.s.m proberen te beantwoorden.

Wij verzenden hoofdzakelijk via DHL. Bestelling die voorradig en geplaatst zijn voor 14:00 uur kunnen we vaak nog dezelfde dag versturen. 

Dat duidt erop dat de enkelwandige pijp mogelijk verkeerd om gemonteerd is. Dwz: niet afwaterend. Er zit condens aan de binnenkant van de pijp en deze kom langs de randen tussen 2 pijpen naar buiten indien foutief gemonteerd. Zie het voorbeeld.

Oplossing: monteer de pijpen andersom, net zoals een regenpijp en vaak is het probleem dan opgelost. De roestige pijpen kunnen geschuurd en opnieuw gespoten worden of helemaal worden vervangen.

Zeker! Je kunt de gewenste materialen dan gewoon op onze webshop bestellen en tijdens het afrekenproces kiezen voor "afhalen"

Het is mogelijk de spullen online of hier in de winkel te betalen. 

Wanneer je de spullen hebt besteld gaan wij hier voor je aan de slag. We verzamelen het en berichten zodra het hier voor je gereed ligt. 

Wanneer de materialen op voorraad liggen ontvang je vaak nog dezelfde dag bericht dat je spullen gereed liggen om afgehaald te worden.

Wij zijn hier doordeweeks elke dag aanwezig tussen 10:00 - 17:00 uur.

Echter, een adviseur die een vraag over een rookkanaal of specifiek kan beantwoorden is niet altijd aanwezig of beschikbaar. Wanneer je langs wilt komen en extra informatie nodig hebt over een bepaald product kun je contact met ons opnemen om een afspraak in te plannen.

We kunnen heel veel leveren. Ook materialen die niet op onze webshop staan zijn vaak wel door ons te leveren. Je kunt dan denken aan een bepaald verloop of een bepaalde diameter pijp. Een onderdeel voor een specifiek merk dubbelwandig rookkanaal. 

Wil je weten of we een bepaald artikel kunnen leveren, neem dan contact met ons op hierover.

Vanaf een bepaald bedrag hanteren we een franco levering op de meeste artikelen. De webshop geeft aan vanaf welk bedrag een gratis verzending van toepassing is 

Wanneer je onder dit bedrag zit hanteren we ook geringe verzendkosten. Deze kun je zien door de gewenste materialen in de winkelwagen te doen. De webshop berekent dan de verzendkosten. 

Bij ons kun je via de webshop gemakkelijk betalen met Ideal. Maar als je kiest voor afhalen kun je hier in de winkel ook met PIN of contact betalen. Andere mogelijkheden zijn bijvoorbeeld betalen per tikkie of middels bankoverschrijving. Ook achteraf betalen via Klarna is mogellijk. We zien dat er steeds meer betaalmogelijkheden bij komen en we verwachten dan ook dat er in de loop van de tijd steeds meer toegevoegd gaan worden. 

Je kunt op veel manieren contact met ons opnemen. Dat kan per telefoon, per mail maar ook via het contactformulier op de website. Daarnaast heeft onze website nog een offertefunctie. Je kunt ons ook appen. 

Bij CONTACT staan diverse manieren om ons te bereiken.

Wanneer je via meerdere kanalen contact met ons opneemt waarderen we het als je daar melding van maakt zodat we een andere "call"  kunnen verwijderen. Natuurlijk proberen we iedereen zo goed en zo snel mogelijk te helpen maar gun ons ook wat tijd. Je bent immers niet de enige die een vraag heeft of een offerte wil. 

Heb je een artikel bij ons gekocht en ben je niet 100% tevreden? Dat is natuurlijk vervelend.

Wil je daarom een passende oplossing? Dan kun je een service aanvraag doen. Vul hiervoor ons klachtenformulier in.

Retourneren kan middels het retourformulier. Je hoeft ons niet te berichten wanneer je wat naar ons retour stuurt.  

Het is eveneens niet verplicht om een reden van retour in te vullen. Toch waarderen we dat wel omdat we daar lering uit kunnen halen. Het is voor zowel de klant als voor ons wenselijk om retourneringen te verminderen. Dat scheelt immers gewoon tijd, geld en spaart zelfs nog het milieu. 

In de meeste gevallen betaald de klant de verzendkosten voor retour. Er zijn echter uitzonderingen: 

-Het product is beschadigd geleverd

-Het product is anders dan het product dat ik besteld hebt. Ofwel, het product wijkt af.

-We hebben per abuis een verkeerd onderdeel naar je toe gestuurd.

Mocht een van bovenstaande van toepassing zijn vragen we je om contact op te nemen. Wij zorgen in dat geval voor een retourlabel. Dat label plak je op de te retourneren artikelen en dit lever je in bij een postNL punt naar keus. Zodra wij de levering hebben ontvangen sturen we je z.s.m een vervangend product toe. 

Wanneer we met spoed een vervangend artikel toe moeten sturen houdt 123rookkanaal het recht om foto's te ontvangen van het verkeerd geleverde artikel. 

Waneer iets bij ons retour komt worden eerst de materialen en het bijbehorende retourformulier bekeken. Dan wordt bepaald of de materialen in aanmerking komen om gecrediteerd te worden. 

Nadat je bericht hebt ontvangen dat er een credit voor je aangemaakt is kan het nog maximaal een week duren voordat het bedrag aan je over gemaakt wordt.  Houdt er rekening mee dat speciaal voor de klant gemaakte producten niet altijd retour genomen worden, De retourvoorwaarden lees je ook op ons retourformulier.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem gerust contact met ons op!